UPPVÄRMNINGSEXPERT . . .

Ja precis så var det ju, eller så är det ungefär lika sant som att jag är stålmannen och räddar kissekatter ur träd om nätterna. Ni får läsa meningen igen och bilda egen uppfattning om Cassandra Norrmans hemliga dubbel liv.

Nu är uppvärmningen äntligen klar och jag öppnade inte ens en enda av alla böcker mamma lastade på mig om fotboll. Nuturbegåvning kallas det. Om ni inte redan räknat ut det så måste jag passa på att skryta upp mig själv innan jag får tillbaka den med två trevliga ord plus utropstecken GÖR OM! Än så länge är det gött. Nu blir det tio minuters spanska plugg innan House. 

 


Kommentarer
Postat av: Bäwhl

Mitt nya nummer 0735520991

2010-03-03 @ 08:14:51
URL: http://isabellelind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0