WITH EVERY MOVE WE DIE .

Koncentrationsvårigheter, överskottsenergi & humörsvängningar.
Det är så det är idag. Det sug om ni inte förstod det. Iallafall delvis. Jag tänkte just på en sak när vi skulle skriva en vintersaga idag. Jag hatar såna sagor. Man får ju inte ut något viktigt, något som betyder något för någon eller mig själv. Men jag brukar lyckas få med något slags mord så jag tror jag blir snäppet ifrån nöjd tillslut.

I alla fall det var då jag tänkte nån minut.
Varje andetag vi tar är ett andetag närmare våran egen död. & varje steg ett steg närmare. Rätt hemskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack vad snäll du är<3

2010-03-25 @ 18:39:17
URL: http://moaegholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0