B E A U T I F U L D A Y .


Igår:, Solade mest hela dagen i min finigt randiga bikini. Åt grillat hos mormor & skedade i mig en såskanna som vanligt dåra. Mumsigt. Åt efterrätt innan jag mötte upp Bianca utan för dörren. Vi träffade pojkar på byn som vi joinade efter en twister. Efter en hel del prat & ett snabbt lån av cykel rullade vi vidare halvvägs i diket & till Sebastians fina farmor på go'fika. Sen blev det skratt & prat innan vi fixade picknick på grusplan. Följde Bianca hem innan jag lämnade tillbak Johans cykel. Hämtade min cykel hos mormor & trampade hemmåt.
VARNING FÖR PAKETHÅLLARE:
Jag vet inte riktigt om det var färden halvvägs i diket eller om det var alla trottoarkanter och Malås välkända extremt håliga väg som gjorde det. Men mina lår & rumpa pryds av väldigt obekväma och inte allt för fagra blåmärken av pakethållaren. Kvällen får iaf 5/5 tummar upp, såå kan jag få låna tre tummar av dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0