Babydoll.


Tjoo!
Nu tycker jag att det är sommar! Det är typ ingen snö kvar, och varmt är det! Årets första åska har varit, det enda som jag typ inte har gjort är att bada, men jag tror att isen ska få lossna först ;)

Jag har en anledning till dålig uppdatering, och det är för att vädret var KING igår, 26+ och sol! Vi rensade ut "skrottippen" i källaren som ska bli mitt rum till sommaren! Ska bara målas om, läggas golv och fixas lite så att det blir
MYSPYSIGT :D

Min mobil kom i fredags, gillar den jättemycke, enkel meny och helt okej för mig! Det enda dåliga är att den är stor :P men det är väl en vana ;)

Nu så ska jag se till att det slutar regna, och göra nått vettigt!
 PUSS!

-Hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0