Give it 2 me bejbii ♥

Hola!
Tänkte berätta lite om min dag och dagen som kommer imorgon!

IDAG: Var jag på skolan, och som Cassandra redan skrivit hade vi kortkort dag idag! SKÖNT! När vi hade slutat, ätit kyckling sallad och snacka på lite osv, for jag, mamma och Clara på kiosken och hämta ut ett HM paket som ag har väntat på fett länge! Det var skorna som jag hade planerat att ha på skolavslutningen. MEEEN ni tror det gick? ONEJ, hata mina fötter. Så det betyder att jag, som trodde att jag redan hade klar outfiten till skolavslutningen hade fel(!) och måste därför IMORGON stressa runt på stan för att hinna köpa allt jag behöver och (vill ha).. Hoppas jag hitta skor fort, för jag vill som sagt hinna annat också, annars är jag tvungen att göra det på söndag ist..
Nu hann jag ju avslöja lite om morgon dagen.. men ändå!

IMORGON:
ta skolbussen till malå, vänta på busstationen tills alla andra kommer och till den andra bussen kommer. Hoppa på den andra bussen, åka förbi mitt hus igen, till skellefteå. Fara på boda borg och vara där och hålla på i två timmar. Klockan nånting ska vi in i bussen igen och bege oss in till stan för att SHOPPA. I stan får vi vara i ungefär tvåochenhalv timme. Halv fyra ungefär, går bussen hem igen. Alla utom jag, åker till ma, medans jag hoppar av här för jag är b...haha! sämst rimm, det rimma inte ens lite xD

Menmen, nu har jag skrivit GODE mycket! Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha kroppen så jag slipper det åt´moraaan ;P

Puss på alla som läser ♥

-Hultdinar´N-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0