HÄRMED FÖRKLARAR JAG ER.,


Nu är jag och Lukas kära, trots släktskapet, det är ju faktiskt möjligt & alldeles lagligt för 3meningar att gifta sig. Men jag vet inte riktigt om åldersskillnaden kommer hålla riktigt. 14 år är ändå 14 år. Kärleken ska väl inte ha några gränser men jag börjar tveka. De flesta småpojkar verkar förälska sig för att sedan bara dumpa mig för B..Rudarna i deras egna åldrar. Såå jag tror jag håller mig till min alldeles egen pojke i fin fin ålder.

Nu ska jag kolla om han fortfarande lever, äta lite mat & kolla om William är trogen sitt löfte om pistol ikväll. Ätit & målat mest hela dagen.Mat är gott & fint blir det allt.
NORRMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0