L I K E I T , L I K E I T !


Trevlig helg har det allt varit, har inte hunnit med datorn. Har varit med mina fina vänner & haft trevligt i det fina vädret. Mycket fotboll har det blivit också.. Jag tror mitt hat börjar släppa lite granna. Kanske. 
Sov hos Ida igår så nu har jag nyss kommit hem. Jag ska nöta in låten vi ska spela/sjunga på musiken, mitt gitarrspel lär ju bli allt annat än lyckat. Ska be Haiti hålla alla tummar dom har, eftersom jag skänker en hundring för deras välmående alldeles snart. Det tycker jag jag förtjänar.
Det är ljust nästan nätterna igenom nu, Ja blev så lycklig att jag inte kunde somna om på en halvtimme.

TrevligSöndag!
NORRMAN  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0