L Ö R D A G S M Y S .


Har kommit hem, cyklat min väg & kommit hem igen. Eftersom jag halvt tvingade iväg William med ett vad om en cola/trocadero hade vi mys med luftpistolerna. Eftersom jag hade 4/5 inom svarta på första försöket tycker jag att jag förtjänar 33cl utblandat socker. Men Han tycker han ska ha den eftersom han fuskade sig till 5/5. Vi diskuterar fortf. Sen har jag rullat/trampat röven av mig ner till frendo för att testa ungsbakadechips som Ida snackat om i en veckastid, träffade pojkar som lagga fast på HEJ så vi Hejade & nu sitter jag här med spotify min man. Inga konstigheter alltså.
Inatt precis kl 2 ska jag måla på i hallen, det kallas liv & sen vila till mig lite tills morsdag och fotboll. Låter FinFint! StanleyCupFinal oxå vi ser väl om lillebror lyckas tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0