Need a second to breath

Hola que tal! kan inte spanska, vette tusan hur det stavas!

Idag har vi ju som jag sa igår, varit på boda borg. Allt gick finfint med min krossade stortå till slut! ;) haha, ojoj!
Efter vi hade varit på boda borg for vi till stan och jag blev 400 kronor fattigare.. MEN, jag blev ett linne/tunika, en ring och ett par turkosa finfina shorts RIKARE! :D Ringen och jag ska gifta oss! :* puss på den :$
Inte gick det ladda upp en bild på den heller... menmen, det är iaf en sån där dödskalle som alla har :p
Kvart över tre. var vi tvugna att vara tillbaka vid bussen.. Vi gick vilse... MEN HITTADE TILLSLUT! :D Vägen hem var rolig! William fick sin lilla sockerkick och jag roade Bianca litte ;P
nu känner jag att det blev stopp där, men kortfattat om dagen: KUL VAR DET!

Nu får ni hade så bra!
puss

-Hultdinar´N-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0