WHEN YOU HAVE A BAD DAY .


Bilden har inget med inlägget att göra, det var bara en bra dag.
Den här bajs tisdagen verkar ha allt emot mig. Eftersom jag saknar sudd behövde jag sudda 30 gånger på spanskan & var därför tvungen störa provtystnaden. Störde mig bara på allt och alla & väskan vägde ett ton på vägen hem. Väl hemma fungerade inte spotify som jag planerat förgylla min dag med. Listentoyoutube som Johan så fint förklarade för min trötta hjärna igår ville inte heller sammarbeta denna dag. Fuckface. Sen fick jag överhyra på filmen från igår & var tvungen betala pengar jag kunnat spara till en ny film jag kunnat hyra.

Får väl se om det blir att titta på fotboll ikväll eller. Lika bra det. 
HEJS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0