Det var fint med blått vatten..


Den sista mormor-bomben tuggar jag i mej i min ensamhet just nu. Halva lovet håller på att passera, och vad har jag gjort? ingenting. absoluut nada. Tragiskt.
Men från och med imorgon kommer jag att ha "häcken full". Usch, vad gross get lät.. Men, ska ju alltså till stan imorgon, även med pappa och syster på fredag till på lördag. Sedan kommer jag hem och då får jag verkligen hoppas att det finns en levande själ som har hål i sitt schema. Mest troligt är det ingen eftersom att det är allholgona helgen.. MENMEN, tro är att icke veta.

-Innan jag nu drar iväg totalt i mina tankar och har skrivit en hel roman om mitt händelserika lov, så ska jag nog logga ut från denna plats och hitta åt ett liv.. Nånstans.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0