Minns du?


Eftersom att jag inte har skrivit på ett par dagar så kan jag först nu meddela att jag har jobbat på ICA Supermarket i två dagar nu. Igår kröp jag omkring i hyllorna och idag (vältränad som jag är) har jag sjukt ont i benen......haha.
Så idag har jag till Cassandras förvåning suttit i kassan halva dagen! tycker att jag är duktig (A) lärde mej då att bananer har numret 116. När jag kom hem klämde ju pappa ur sig nått klyftigt vid matbordet.....

JAG: Jag lärde mej att bananer har 116 som såntdär nummer..
PAPPA: Jaha, he va ju bra. Men det är ju många som handlar mjölk, vad har mjölk för nummer?
JAG: ÄÄH, ha int mjölk streckkod tror du?

HAHA. klyftig far jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0