KÄRA FRUKTANSVÄRT JOBBIGA MÅNDAG


Dog en liten bit i skolan idag, måndagar kommer alltid vara AIDSsmittade. Annars kändes det fruktansvärt skönt att jag inte bar böcker på vägen hem. LOVLEY. Ska dock skriva en insändare till SO men kanske kan jag lyckas med att ha lite roligt under tiden. Trycker chips i väntan på mat. Inte bra den där påsen som ligger bredvid, men den har förälskat sig i magen & tigger på att få komma ner samtidigt som magen skriker efter sin kärlek. Magens önskan är min lag så jag lyder. Naturchips måste typ vara universums godaste chips! Smygreklam för den som inte fattade. Nu ska jag äta energi till insändaren innan jag ska till den underbart kalla ishallen för en gnutta hockey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0