fantasi till rubrik..


lika bra fantasi i detta inlägg.. Vet inte varför jag skriver, kände för de.. Vet inte om vad. Aja, ni behöver inte läsa dehär inlägget
om ni inte vill.

Jag saknar min fina Cassandra♥ bara tre dagar tills hon kommer hem. Hoppas hon har det bra. Fast det har hon nog. Säkert. JO.

Mitt röda hår börjar ge upp.. färgen ser sliten ut och det skiftar. Köpte en brun idag, men vet inte hur bra det är för håret att färgas en gång till. Typical, yeeah. Tror det får vänta, ett tag.. eller. vi får se, ska klippa mej om ett tag som ja sa. AJA kul å veta!

telefonen är DÖD, ingen skriver.
inteensdu.
borde egentligen typ läsa fysik och kanske göra lite SO, men det är inte nödvändigt. Imorgon har vi Orienteringsprov också, men de är jag inte orolig över. bra de. inte fysiken på fredag heller. jag är orolig över att jag har så fruktansvärt tråkigt. NU ska jag ta tag i situationen. okejok. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0