i övermorgon


läst fysik. CHECK
inte fattat matten. CHECK
fattat matten. CHECK
saknat Cassandra. CHECK

nu sitter jag framför teven och gör ingenting. det vardagliga på datorn.. Har varit en sväng till malå å handlat med mami, kollade på lite tapeter och köpte ett college block. Vi får bara två skrivhäften i skolan trill ALLA ämnen. Allting hamnar typ hullerombuller. gillas inte. man hittar ju liksom inte allt..

Iaf, imorgon är det fredag, skööönt! Vi har fysikprov, men det kommer att gå vägen. Sen på helgen ska jag göra ingenting! Tagga inför nästkommande helg. OJAA

menmen, nu ska jag titta lite till och sedan ska jag mysa med familjen till idol!
CHIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0