JAG ÄR OVÄN MED MIG MAGE .


Min mage har strejkat & jag har inte riktig tid med tanke på Grekland om en vecka & allt skolarbete jag MÅSTE hinna med tills dess. Därför har jag bakat chokladbollar till min pojkelojke & varit allmänt gullig & snäll i mitt lyckade försök att plåga mig och min ovän till mage genom skoldagen. Försöker hinna klart allt i tid & allt annat i otid. Men på något vänster hamnade spanskaglosorna åt sidan & spotify övervann mitt hjärta. Eftersom jag lovat mig själv att vara positiv mot min omgivning gnäller jag här istället. Återkommer när jag återfått min positiva sida. HEJS

Kommentarer
Postat av: Bianca

det är ok att klaga babe..<3

2010-09-15 @ 19:07:00
URL: http://biancamarquesantunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0