snubblade...


..över ett vackert recept på scones. Tänkte tanket på att det skulle vara underbart gott med varma scones med smör, ost och marmelad på. Så Ida la benen på ryggen och i köket fixade hon sig en fin "scone" till sig själv och syster+kompis fick dela ;) Å för den som ville veta så ångrar jag inte att jag gjorde ett par. WONDERBART godt!

endel föds sånna.. Iaf har Matheus tagit denna fagra bild:) (tycker mitt hår smälter in fint i huset..)

Nu sitter jag nöjd å glad i sängen och lyssnar som vanligt opa spotify och snart ska Fyfik LPO ta över mina tankar.. sen HK och sist men inte minst ska jag ta å läsa en bok i svenska. OK! vi har prov..

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: du e verkligen söt!

Soet!!!

2010-09-26 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0