china mat och converse. (jag kan slicka mig på axeln!)


hemkommen från stan. Där hittade jag mycket fint på rean! Bland annat fick jag tag på ett par snusäkta converse skor för endast 249(?!) svenska kronor. Mamma tittade på mig och sa "du får ju lön snart.." Japp tänkte jag, pengarna måste ju rymmas på kontot, och sedan köpte jag mina älsklingar ♥

Nu ligger jag i min sköna säng och lyssnar på Hannah Montana! Hehe, fett bra.. You get the beeest of both worlds! IALLAFALL, så kommer ju lönen som sagt på torsdag, då blir det att klicka hem en ny telefåån. NAJS! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Var hittade du skorna för så billigt?????

2011-08-20 @ 21:21:18
URL: http://mikaelalusikkakoskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0