fylla ut bloggen kanske

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 15
Hur många har du varit riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? tycker om de.  
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja..
Har du svårt för att bli kär? O NEJ, ooch det är liite jobbit.
När kysste/hånglade du med någon sist? ett år och fem månader sedan.
Ångrar du det? nja
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? vetja
Har du hånglat med någon av samma kön? neeeeej

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? nej
Hånglat med någon riktigt ful? HA HA
Hånglat med fler än 50 pers? -Vadå har inte du de? gör jag ju på en vardag...  
Hånglat med 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? tror jag nog.
Gjort något du verkligen ångrar? jo
Varit nykter på nyårsafton? alla år
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? cyklat utan hjälm  
Blivit polisanmäld? ne
Fått din mamma att gråta? vet inte
Skämts över dina föräldrar? nog har jag.
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart
Tar du droger? aldrig.
Dricker du? vatten, ja
Vilka kläder sover du i? tröja
Vad hatar du verkligen? idioter
Varit kär? jepp
Är du ensam nu? i mitt rum jaa
Vill du gifta dig? aa
Vill du ha barn? innan jorden går under.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?jag
Såg dig gråta? typ cassandra, bianca och nina
Fick dig att gråta?skit
Du delade en drink med?
Du gick på bio med? anneli, albin och clara
Skällde på dig?mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? nej
Kramat någon? aa
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? haha jo
Saknat någon? jaaaa

JAG HAR
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? nej
Tv på rummet? jo
Egen dator? ja
Könssjukdom? NEJ
Husdjur? har haft fyra vandrande pinnar (a)
Bra kompisar? ja
Tar du receptbelagda mediciner? nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0