pluggar körkortsteori.


fick lite panik när de ringde från trafikverket och frågade om körning i dessa dagar.. Fick lempen i brevlådan idag, så nu är det bara till att trigga igång detta så att man får det överstökat!

Helgen har varit ganska lugn med Cassandra och Nina här hemma. Mysigt!
Denna helg lär däremot bli mer fartfylld, kusinerna från göteborg kommer på onsdag och vi målar om mormors hur tors, fre och lördag har mormor och hennes syster kalas och på söndag har jag min konfirmation! Måndag jobbar jag på ICA, tisdag tvättar jag fönster och sedan är det bara ett par friluftsdagar innan skolavslutning! GILLA.

Känner däremot en viss irritation på allting! Ingenting vill gå bra i mitt liv. Det krånglar med papper och test osv.. jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0