dagens

DAGENS FRISYR: nyduschat i en stor tjorv. 
DAGENS SMINK: idag har vi den nakna sanningen på besök. 
DAGENS KLÄDER: jumpin, ser ut som en kissemisse.. 
DAGENS VILL HA: kläder, lön, idol biljetter osv osv
DAGENS KÖP: nothing
DAGENS PLANER: eeh, the day has end..
DAGENS BÄSTA: jag har gjort fint i mitt rum
DAGENS SÄMSTA: mormor for igår, kommer hem i april :(
DAGENS TRÅKIGASTE: det är söndag
DAGENS ROLIGASTE: inte skrattat idag.. what?
DAGENS MISSLYCKANDE: jadu..
DAGENS HUMÖR: fint!
DAGENS SJUKA: nej jag är frisk ;)
DAGENS LÄNGTAN: Mars månad, födelsedag och förhoppningsvis en resa till Spain ♥
DAGENS FUNDERING: när ska jag orka göra dendär jäkla so:n?
DAGENS BEROENDE: Moa Lignell
DAGENS SAKNAD: Mormor
DAGENS LÅT: When I held ya
DAGENS TV: ja vad är det idag..
DAGENS MÅSTE: inga måsten idag.
DAGENS MOTION: städningen i rummet.. men i veckan blir det gym. fuskis jag är på den nivån just nu, INTE OK!
DAGENS VÄDER: mulet, grått
DAGENS GODIS: är helt galet sugen på sura nappar och sånnadär jordgubbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0