hej bloggen.


tredje dagen i ettan har passerat. tycker faktiskt att detta går väldigt bra! okej det skulle väl inte skada om någon i klassen försökte ta lite kontakt med omvärlden. tror faktiskt att några kan vara rätt trevliga. men i alla fall, idag fick vi massa böcker och lite introduktion i olika kurser. det är lite förvirrande och allting är nytt, nya betygskriterier och ett helt nytt system. Men de blir säkert bra det med. 

Nu sitter jag ensam i lägenheten och lyssnar på musik. Han som bor under mig brukar dunka på rätt hårt i sina högtalare så nu ska han minsann få smaka på sin egna medicin! Jag hoppade som en galning på golvet idag, då sänkte han faktiskt lite. Nu hör jag nått som bankar men jag tycker inte att jag spelar så högt. 

Äh, ja babbla bara en massa strunt nu. Kanske ska ta mina ben till ishallen och titta på lite hockey, David står i målet. Har ju som knappt sett han in action så varför inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0