future


-enkelt liv, och fint hår-

Nu är det snart dax att välja gymnasie. Man ska välja linje, man ska välja skola och ställe och man ska välja- flytta eller inte? Det är mycket man ska välja.
Jag känner såhär, vi tar det imorgon istället. Eller senare, senast den 10 februari 00.00!

Annars, gör jag inte mycket, lyssnar på musik och spänner mig i käken. (Varför gör man det? det gör ju ont!) Vi gjorde ett gammalt nationellt prov i NO idag, hehe fick mig ju en liten (läs stor) tankeställare, hur ska jag klara mig genom dom.. inte mycket som jag klarade av ;)
Nejmen nu ska jag väl sluta babbla på och typ.. fortsätta tänka på framtiden. Jag tycker ju att mitt liv är perfect nu, precis som jag vill att det ska vara. Eller nästan ♥
sluta babbla var det ja.. kanske ska ta och titta på en actionfilm istället så att jag kan påbörja VG/MVG i fysik/biologi. AJA, ni bryr er inte så HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0