En till. utjatat nu antar jag

Tre positiva egenskaper hos dig själv? -
Tre negativa egenskaper? -
Vad är du rädd för? -
Hur lång är du? -
Din favoritserie? -
Din favoritparfym? -
Är du i ett förhållande just nu? -
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? -
En person du tycker är snygg? -
En person du saknar? -
En bra blogg? -
Senaste personen du fick sms av? -
Hur många killar har sårat dig? -
Är du lycklig just nu? -
Har du kysst en killkompis? -
Vilket år tar du studenten? -
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? -
Blir du lätt svartsjuk? -
Vill du festa just nu? -
Din favoritkaraktär ur en film/serie? -
Beskriv ditt drömutseende -
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? -
Hatar du någon på riktigt? -
Vilket språk hade du velat lära dig? -
Hur många av alla du strulat med ångrar du? -
Vad tror du folk får för intryck av dig? -
Har du provat på droger? -
Vad är din åsikt om rökare? -
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? -
Vad för sorts killar faller du för? -
Vars vill du åka just nu? -
Vem vill du träffa just nu? -
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? -
Vilka festivaler ska du på i år? -
Tre positiva egenskaper hos dig själv? - Jag är hjälpsam, oftast glad och skrattar mycket.
Tre negativa egenskaper? - jag är också arg ibland, lätt svartsjuk och dålig på att säga ifrån.
Vad är du rädd för? - spindlar
Hur lång är du? -178 centimeter
Din favoritserie? - pass, ser ingen serie..
Din favoritparfym? - HEAT av Beyonce!
Är du i ett förhållande just nu? - Ja
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? - David Abrahamsson, 15 veckor. (3,5mån)
En person du tycker är snygg? - ^
En person du saknar? - ^
En bra blogg? - har tappat alla bloggar.. men fannystaaf.se
Senaste personen du fick sms av? - David
Hur många killar har sårat dig? - Två kanske,
Är du lycklig just nu? - Joo
Har du kysst en killkompis? - inte när vi bara var kompisar,
Vilket år tar du studenten? - 2015 om jag inte räknar snett..
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Eeh.. jaadu, jag vet inte
Blir du lätt svartsjuk? - som jag sa, ibland så blir jag faktiskt de!
Vill du festa just nu? - Nej
Din favoritkaraktär ur en film/serie? - men släpp serier och filmer, not my place!
Beskriv ditt drömutseende - men hej!
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? - Det minns jag inte, Matheus kanske.
Hatar du någon på riktigt? - nje
Vilket språk hade du velat lära dig? - Franska
Hur många av alla du strulat med ångrar du? -
Vad tror du folk får för intryck av dig? - det har jag ingen aning om.
Har du provat på droger? - NEJ
Vad är din åsikt om rökare? - tycker att man får röka om man vill. Men personligen så tycker jag att det är ganska äckligt.
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - "vad har jag gjort?"
Vad för sorts killar faller du för? - dom som är sig själva och kan vara det i alla situationer!
Vars vill du åka just nu? - Stockholm och Göteborg
Vem vill du träffa just nu? - min pojke!
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - jag fyller år om tio månader, har inte tänkt så långt.
Vilka festivaler ska du på i år? - inga planerade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0