hejsan, nu kommer det en sånhär onödig sak igen, men WTF!

  Din kropp:
hur lång är du: Jag är 1 meter och 78 centimeter.
hur mycket väger du: Det räcker och blir över.
vilken sko storlek har du: 38-39
är du nöjd med din kropp: Nej
skulle du kunna plastikoperera dig: Inte om jag inte har en brännskada (fula ärr etc)
välj en sak du tycker är fulast på dig: Mina höfter,
vilken ögonfärg har du: Gröna ögon.
vilken hårfärg har du: Brunt, med fulaste utväxten!
har du lång överkropp: Jag har långa ben.
har du långa armar: Njaa
har du långa naglar: Innan dom gick av var dom långa, ja.

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: I´m down
vad tänker du på just nu: Jag tänker på en person.
saknar du någon just nu: OJA!
gillar du någon: Ja det gör jag?
är någon kär i dig: Ja
älskar du någon: Ja det gör jag verkligen.
hatar du någon: Typ, fast hata är ett starkt ord, så ogilla mer.
hur är du om du är hungrig: Blir slö som ett as.
hur är du om du är trött: skrattar tills jag inte kan andas (om jag är med andra) annars somnar jag. hehe
om du sovit i tre timmar: Då är jag sur som en citron!

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta: Har alltid tyckt att Tova eller Tove är fint..
du skulle egentligen velat bo: Nån annanstans. just nu vill jag flytta till min lägenhet!
din högsta önskan är: Att det blir som jag har tänkt mig i framtiden.
du skulle vilja ha:En puss och en kram av mitt hjärta.

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: Vitt, svart och lila.
har du en säng i ditt rum: Ja
vilken färg är ditt påslakan: Vit och svart.
har du kläder på ditt golv: Nej, nystädat!
har du tidningar på ditt golv: Neeej
har du något annat på ditt golv? Ja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0