men ida, inte en till.... - jo

Du heter: Ida Carolina Hultdin
Smeknamn: Idolf,
Låt som när du är ledsen sörjer till?Jag brukar lyssna på olika saker.
Beroende av: Mina vänner, vaselin och min pojkee.
Vad tror folk om dig? Jag tror att dom tror att jag är en egen sort. hehe
Stämmer det? Ja asså ibland så undrar jag om det inte är fel på mig så.. kanske!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon tror jag
Hur imponerar man på dig? Man är sig sjäklv och vågar stå upp på egna ben och ha en egen åsikt.
Brukar du skratta för dig själv? Joodå
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ska försöka<3
Har du haft sex idag: Nej det har jag inte!
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer mig, men oftast Hallåå? Om det är Linnéa Mårtensson som ringer så kan det komma fram vad som hellst. Med tillgjord röst också!
Vem ringde du senast? älskling.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han var trött.
Antal timmar sömn inatt: Sorry to say it, men fem hela timmar!
Sov du ensam: Yes I did :(
Brukar du komma i tid: Jodå!
Hur känner du dig nu: Känner att jag borde räkna matte!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått, beige.. tråkfärger.
Vad tycker du om fötter: Skor är fina!
Vad saknar du: Jag saknar en pojkeeeee.
Hade du en bra kväll igår: Niet!
Favorit dryck på morgonen: Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: elva kanske,
Är du blyg? Inte om man jämför med vad jag var i mitt tidigare liv!
Sysslar du med någon idrott: Volleybooooll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nje
Har du spytt offentligt: Tror itne de nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle göra nått busigt.
Är du nöjd med ditt liv: Jo det kan jag säga att jag är!
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Nationella prov i matte.
Vad är det värsta du vet? Att sakna.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det hoppas jag!
Vad är det finaste du fått? Ett halsband tror jag.
En speciell dag du minns: tjugoförstajanuaritvåtusentolv.
Du samlar på: Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar inte ringa.
När grät du senast: Det gjorde jag så sent som igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, sen skulle jag resa.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja!!!
Är du musikalisk? Nånstans finns det kanske lite känsla ja.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: yes they do!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Niet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0