I found it hard to say goodbye

Idag skulle jag sluta skolan 15.50, men jag slutade 10.00 ungefär. Läraren dök aldrig upp så receptionen och våran andra lärare sa att vi fick gå hem. Så efter det drog vi hem till Nina och bakade scones och spelade spel. Skrattade så det gjorde ont i magen. Jag och Sanna är bäst på charader! :)) 

Imorgon har jag inte heller en jättejobbig dag, slutar 12.50 och då ska jag hem och börja fundera lite på min packning. ÅKER JU PÅ TORSDAG! ojojoj så taggad! Menmen, innan det är de ju faktiskt nån skoldag, typ, två och en halv ;) HEEHEH. Nejmen nu ska jag återgå till nåttannat (?) och sluta tagga sönder i detta inlägg. take care 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0