ensam, sjuk, tråkigt, drygt-

Fick feber i onsdagskväll, var hemma torsdag och fredag. Var feberfri lördag och halva söndagen, sen låg jag där med 39 grader på termometern. Inte mysigt någonstans! Därför fick jag stanna hemma idag också. Men imorgon ska jag slita min arma kropp till tannbergsskolan för jag har inte tid att ligga hemma mer! Går ändå bara halvdag så jag klarar mig nog. Ifall inte 39an kommer tillbaka, men då öppnar jag fönstet och hoppar ut :) 

Ligger i alla fall i sängen nu efter att ha tagit igen lite av allt skolarbete som jag har missat under dessa dagar. Min tillfälliga sambo David är i Malå på hockeyträning, därför är jag helt ensam. Ska nog göra lite te ock se ifall det är något bra på TV. 
HEJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0