you can come home tonight

ännu en dag har passerat, jag glömde lämna in min ledighetsansökan och posta ett litet brev. Måste komma ihåg det imorgon!!! 
Annars har dagen rullat på, gick 5 km på idrotten, cyklade till nina efter skolan, sen till stan och sen till Ica, sen tillbaka till Nina igen och efter det hem till mig. Dock skulle nina skriva sms och cykla samtidigt så det tog ett tag, och sen tappade hon vanten, men vi kom i alla fall hem till mig tillslut, tryckte in ett glasspaket i min minimala frys och åt middag. Sen kom Lina, Frida och Sanna hit och såg x-factor och åt glass&fruktsallad. Nu har alla lämnat mitt lilla slott och jag ligger ensam kvar här. Tror att jag ska slå en liten plingeling till min lilla pöjk å säga några fagra ord. OCH SEN SKA JAG SOVA, för i morgon är det tisdag och jag går skola till 12.50, oh, goooooood day! YAYYYYY 

Nä, nu ska jag sluta mumla på om ingenting, hejrååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0