Söt chey_96

Tjenare lilla bloggen.  Fin hälsning. 
Sitter hemma i min lilla lägenhet och tittar på nått sjukhusprogram. Ensam. Pöjken spelar hockeymatch i Storuman och alla mina små vänner som skulle dyka upp kunde tydligen inte. Antingen ligger dom i magsjuka eller så spelar dom fotboll. Typiskt. Menmen, imorgon är det min sista dag på praktiken, känns bra. Men kommer ändå sakna alla söta gamlingar lite ;) Men ska bli skönt att börja skola igen och göra det som man är van vid. Påminn mig om det nästa vecka när jag gnäller över plugget... Hehe. 
Jaja, ska väl se klart på tv, sen ska jag typ sova. Det var morgon innan jag vaknade imorse, började 07.00, Det regnade när jag gick till jobbet. Jaja, babbelmaja nummer ett. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0